Vi tar tekniken till hjälp
Den nya pandemilagen och restriktioner om 10m2/person gör att vi i nuläget inte kan ta emot tidsbokade kundbesök. Vi förstår att detta kommer ställa till problem, men de flesta går att lösa med teknikens hjälp.
Nedan finner du några snabba svar på frågor som dykt upp:
Kan jag hämta varor direkt från butiken?
Ja, vi har öppet som vanligt. Du kan fortfarande hämta upp varor utanför butiken efter tidsbokning. Boka tid för upphämtning av beställda varor på info@hattgrossisten.se
Hur gör jag om jag är osäker på en färg eller materialval?
Inga problem. Är du osäker och vill ställa frågor innan beställning tar vi tekniken till hjälp. Vi kan diskutera över telefon 0708-26 24 20, facetime, skype, teams eller skicka mail till info@hattgrossisten.se Du väljer vad som passar dig bäst.
Glöm inte bästa hjälpmedlet och verktyget - Hattgrossistens fantastiska hemsida!
Där hittar du färgkartor och bilder på tusentals produkter. Klicka dig runt och bekanta dig med hemsidans alla funktioner. Vi försöker hela tiden ligga steget före och uppdatera så att din resa på hemsidan ska kännas smidig och enkel.
Vill du skicka fysiskt färgprov skickar du detta till:
Hattgrossisten i Göteborg AB
c/o Franzéns Hattmakeri
Västra Skansgatan 1 B
413 02 Göteborg
När tar ni emot tidsbokade kundbesök igen?
I nuläget vet vi inte. Beslutet kvarstår så länge nya pandemilagens restriktioner om 10m2/person kvarstår.
Personlig service är viktig för oss
Det finns massor av information på hemsidan, men om du inte hittar vad du söker är du välkommen att kontakta oss på info@hattgrossisten.se eller ring 0708-26 24 20. Vill du skapa kundkonto kan du läsa mer här.